نخریم به سرپرستی بگیریم

حیوان خانگی نخریم به سرپرستی بگیریم

دهکده مهربانی چیتگر:آنها ثانیه‌ها را می‌شمارند تا کسی به سراغشان بیاید و این در را باز کند و بگوید «تو از امروز با من زندگی می‌کنی» ولی افسوس بیشتر آنها فقط زمانی از در بیرون می‌روند که یا بیمار شده اند و یا به کام مرگ فرو رفته اند.

تعداد ۷۰۰ سگ مهربان از توله گرفته تا سگ بالغ در پناهگاه  دهکده مهربانی زندگی درحصار را سپری میکنند.

با وجود اینکه حامیان مهربان مادرانه و پدرانه به آنها رسیدگی میکنند اما همواره رویای آزادی و داشتن زندگی بدون جنگ و دعوا و صدمه دیدن را در سرمی پروانند.

اگر به نگهداری حیوان خانگی علاقمند هستیدو امکانات نگهداری از این موجود سراسر وفا و عشق را دارید همین امروز جهت به سرپرستی گرفتن این مخلوقات خداوند اقدام کنید.

لطفاً هیچ وقت سگ یا گربه نخرید.

خریداری سگ و گربه حمایت از کسانی است که برای سودجویی اقدام به توله‌کشی پی در پی از سگ‌ها و گربه‌های به اصطلاح نژاددار می‌کنند. اینها دقیقاً کسانی هستند که به مشکل سگ‌ها و گربه‌های بیخانمان دامن می‌زنند چون هر ساله تعداد زیادی سگ و گربه را روانۀ بازار می‌کنند که بیشتر اینها در نهایت از خیابان‌ها و خانه های حیوانات پناهگاهها سر در می اورند.

توله‌کشی چیست؟

توله‌کشی فرایندی سودجویانه‌ است که در آن سگ‌ها و گربه‌ها مجبور به تولید مثل‌های متوالی می‌شوند. این تجارت سیاه، حیوان مادر را به انواع بیماری‌های سخت مبتلا می‌کند.

چرا توله کشی کاری غیراخلاقی است؟

توله کشی عملی بسیار غیر اخلاقی و مصداق حیوان آزاری است.

نخریم به سرپرستی بگیریم

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *